Sunday, May 22, 2011

Tragedi Tanah Runtuh Di Hulu Langat: Juak PAS Buat Kecoh

Dianggarkan 300 orang anggota tentera sedang menjalankan kerja-kerja mencari dan menyelamat ketika ini. Tiada sebarang jentera berat digunakan berikutan keadaan tanah yang tidak stabil.

3 lagi mayat mangsa yang terkorban didalam kejadian tanah tersebut telah ditemui menjadikan jumlah keseluruhan mangsa yang terkorban seramai 12 orang. 10 orang mangsa lagi telah berjaya ditemui dalam keadaan selamat.

Usaha mencari 2 orang lagi mangsa yang masih belum ditemui sedang giat dijalankan. Mudah-mudahan mereka akan ditemui dalam keadaan selamat.

Ketua UMNO Bahagian Hulu Langat dan Ketua Pemuda Bahagian bersama jentera masing-masing masih berkampung dilokasi kejadian membantu pasukan penyelamat.

Seperti yang dijangka, puak-puak PAS yang hanya datang lewat petang tadi telah membuat kecoh. 2 orang Exco Negeri Selangor, Halimah Ali dan Rodziah Ismail melakukan provokasi dengan cuba mengusir petugas-petugas UMNO dari lokasi tempat mangsa-mangsa yang terselamat ditempatkan.

Begitulah perangai puak Pakatan Haprak. Tidak kira dalam keadaan apa sekalipun...hatta dalam bencana tanah runtuh yang meragut banyak nyawa pelajar di rumah Persatuan Anak-anak Yatim Malaysia Al-Taqwa pun mereka masih mahu berpolitik lagi. 



13 comments:

Anonymous said...

kenapa bangsat sangat...tak sedar lagi ker Allah bagi peringatan...Aden bersama Yb halimah tadi...sapa yang halau siapa....fitnah besar u ni....semoga anda insaf dan kami tidak akan halal dengan berita palsu anda...jawab dengan Allah nanti

Unit Amal said...

memang pukimak blogger UMNO ni..

Anonymous said...

Memang sial celaka UMNO ni.. Takbir..

Anonymous said...

Umno memang sial,..pukimak,..babi..

Anonymous said...

Cai pas klu tak memaki hamun mmg tak sah. Ramai yg nampak dn jd saksi adegan halau tu. Lagi tak mau mengaku...

Anonymous said...

aden pun dr semalam smapai skrg baru balik dr tempat kejadian, tak nampakpun orang halau orang..kau ni ziarah org matipun sempat nak fitnah orang...

lari.dari.politik. said...

Ape ke naif sgt lu org berpolitik ni?

Anonymous said...

kelakar la exco selangor yg dua orang tu. datang tunjuk muka kejap, tunjuk power halau org..pastu blah. Exco yg lain mana pegi ek? bz ke?

Anonymous said...

orang kampung yang tak keluar umah kau boleh tipu... jangan lah tunjuk kebodohan tu sangat... orang nak buat blog kau nak buat blog... tapi bodoh...

Anonymous said...

Puak pas yg biasanya kuat menipu org kampung yg xkluar rumah.

Klu apa yg blogger ni tulis tu xbtul...ko nafikan la dgn bukti...bingai.

Horas! Hulu Langat said...

Perghhh! Indahnya bahasa pejuang2 Islam yg bagi komen kat sini :)

Zazliah said...

Orang PAS ni kat mana-mana pun sama aje. Tak boleh kena tegur lepas tu melatah mengunakan bahasa kasar. Dia tak sedar orang Melayu dah mula tolak PAS. HORAS!!

Horas! Hulu Langat said...

Nak buat macam mana zazliah. Puak2 PAS ni rasa diaoranglah yang paling sempurna.

Maki hamun tu dah macam jadi zikir kat diaorang. Lepas maki hamun boleh pulak bertakbir tu