Monday, February 13, 2012

Kerajaan Malaysia Kejam Kerana Sanggup Menghantar Hamza Kashgari Pulang Kenegara Asalnya.



"Hari ini Hamza Kashgari telah dihantar pulang ke Arab Saudi oleh kerajaan Malaysia di mana dia bakal berdepan hukuman mati". 
"Kami mengecam tindakan Kementerian Dalam Negeri dan Ketua Polis Negara kerana menghantarnya pulang untuk berdepan hukuman mati berdasarkan komen di Twitter".
sumber: themalaysianinsider

Siapa yang mengeluarkan statement diatas?

Ni dia orangnya....


Apa komen totok PAS bila Surendran yang juga Naib Presiden PKR cuba menjadi hero dengan membela Hamza yang diburu oleh kerajaan Arab Saudi kerana didapati telah menghina Rasulullah SAW junjungan kita?

Macam biasa puak totok pakat kata '...biarkan lah...dia tak faham Islam'.....

Jijik dan sungguh memualkan perut cara politik PAS.

Asalkan sudi bersama-sama dengan mereka, totok PAS sanggup bagi lampu hijau pada mana-mana kafir mencampuri urusan agama Islam.




3 comments:

Anonymous said...

Suruh dia sunat dulu ... baru komen.

Anonymous said...

itu mmg prangai puak pas sejak azali. bila soi lek masuk campur hal ehwal islam...puak pas meroyan gila babi marah2 (sambil hentam umno sekali). Tp bila kafir dari pkr pulak yg masuk campur, puak pas akan guna alasan sikafir tu xfaham islam...xmengapa...xsalah.

s**l la...

Anonymous said...

Tak heranlah...memang semua orang PKR adalah pluralism. Daripada ketua umumnya yang berstatus Anugay, "Imam Mahadi" dan kroni Yahudi hingga peringkat pencacai marhain semuanya menyokong untuk meruntuhkan agama Islam.

Parti Ajaran Sesat (PAS) pulak mengangga mulut mintak disuapkan dengan duit-duit haram yang disogokan oleh yahudi dan nasrani serta benggali loyar buruk.