Friday, February 10, 2012

10 Fitnah Yang Sudah Mula Balik Kelubuk Asalnya...

Betapa besarnya kuasa Allah SWT membalikkan semula fitnah yang dibuat oleh mereka yang kononnya memperjuangkan Islam dan mengaku pula mereka kononnya lebih Islam daripada umat Islam lain yang tidak mahu menyokong mereka.

Perkara-perkara dibawah baik untuk kita jadikan renungan dan pengajaran......lihat bagaimana fitnah-fitnah itu terpaksa mereka telan semula.

1. Dulu, keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO kafir kerana berkongsi kuasa dengan parti yang ahli dan pemimpinya bukan Islam melalui Barisan Nasional.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Malah lebih dahsyat lagi bila yang memfitnah dulu kini tunduk taat kepada kafir harbi yang partinya adalah anti Islam.


2. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO tidak akan mahu melaksanakan serta menolak hudud kerana menjunjung undang-undang sekular. Walhal UMNO tidak menolak hudud, cuma menyatakan hudud tidak sesuai lagi dilaksanakan atas beberapa faktor tertentu.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Pemula fitnah sendiri yang mengatakan mereka tidak akan melaksanakan hudud jika tidak dipersetujui oleh rakan pakatan mereka yang kafir harbi.




3. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO menggalakkan berlakunya zina hanya kerana membina sekolah khas yang memberi perlindungan kepada gadis-gadis yang terjebak dengan masalah sosial sehingga menyebabkan mereka mengandung.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Mereka pun sudah membina pusat perlindungan yang sama.

                                             sinar harian: Kerajaan Kelantan wujudkan pusat perlindunagn wanita 

4. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO sanggup menjual kepentingan Islam demi kegilaan mahu berkuasa dan mejaga hati parti sekutu.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Pemula fitnah sendiri yang kini galak melelong dan melacurkan agama demi sedikit kuasa.


5. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO membiarkan segala macam maksiat dan kemungkaran berlaku dinegeri-negeri yang mereka tadbir yang mana ianya akan menghancurkan iman dan akhlak umat.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Pemula fitnah sendiri yang sebenarnya membiarkan segala macam kemungkaran dan maksiat berlaku didepan mata mereka.











6. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan selagi mana UMNO parti-parti sekutunya memerintah negara, selagi itulah negara ini tidak akan dapat dijadikan negara Islam.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Pemula fitnah sendiri yang menggugurkan perjuangan untuk membina negara Islam yang mereka laung-laungkan dan menukarnya kepada negara kebajikan (yang telah lama dipraktikkan UMNO) semata-mata kerana tunduk kepada kehendak rakan-rakan sekutu mereka yang bukan Islam.


7. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan Tun Abdullah Badawi itu menjadi penjaga babi dinegara ini.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Malah lebih dahsyat lagi bila puak yang memfitnah dulu kini berebut-rebut berkerumun menyerbu pasar-pasar babi dan bergelumang 'mesra' dengan dagingnya. Soal najis berat mereka ketepikan.


8. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO menolak ajaran Islam dan mengagungkan budaya kafir.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Upacara menyalakan lilin dan meraikan Hari Kekasih yang menjadi budaya Kristian sudah pun mereka halalkan. Malah lebih dahsyat lagi apabila mereka terbalikkan dan kata pula sambutan Maulidur Rasul itu mengikut ajaran Kristian.




9. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO sedikit  pun tidak pernah membuat jasa atau memikirkan kepentingan bangsa sendiri melainkan menjahanamkan sahaja.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Pemula fitnah sendiri yang berebut-berebut mengambil peluang menggunakan kemudahan dan kelebihan yang disediakan oleh UMNO untuk anak bangsa.


Dan yang paling hebatnya...

10. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO suka melindungi pemimpin-pemimpinnya yang bermasalah...baik dari segi moral atau pun sebagainya.

Sekarang fitnah sudah pun balik kelubuknya. Pemula fitnah bukan sahaja melindungi pemimpin-pemimpin mereka yang rendah akhlak...bahkan mengangkat manusia yang suka meliwat dan berzina sebagai pemimpin mereka. Malah ada diantaranya sampai tertelan bulu kemaluan isteri rakan sendiri.

12 comments:

Anonymous said...

Wlupun dah terang2 nampak sumer fitnah tu dah balik kemuka sendiri, Tapi pas haram takkan nampak sumer tu.

Anonymous said...

dulu mereka kata orang umno kafir...sekarang umat pas menjadi lebih kafir..

Anonymous said...

Nak buat lagu mana? dah PAS tu mmg kilang fitnah tersohor, yg berjaya melahirkan ramai tukang2 fitnah berkaliber. La ni semua fitnah dah balik ke batang hidung sendiri. Harap lepaih ni tukang2 fitnah yg ada dlm PAS bertaubatlah sbelum terlambat.

AKU ANTI-PAS said...

Sebab tu dulu2 kat kampung, 'org agama' atau biasanya dipanggil tuanguru selalu mengingatkan :

"Org yg tinggi penghayatan agamanya akan sentiasa menjaga lidahnya dgn hanya menuturkan yg baik2 dan menggunakannya utk mengembangkan ilmu semata-mata", jauh sekali utk mengaku diri lebih beriman atau Islamnya dari org lain.

Saya menyimpulkan kalau dah teraku-aku diri sendiri tu lebih Islam dari org lain, maknya 'dah termakan hasutan syaitanlah namanya'. Macam mengetuk tong/tin kosong ...

Sebab tu saya menjauhi diri dari parti PAS dari dulu, kini dan selama-lamanya, terlebih lagi selepas keluarnya "Amanat Hadi Awang".

Anonymous said...

Fakta!!! well done horas!

Anonymous said...

Terbaeekkkk!...

Anonymous said...

haha.. ayat last tu menikam kalbu..

Anonymous said...

bro, anjing-anjing kurap DAP ni tak kiralah dia berkopiah dan janggut sejemput utk yg jantan, yg betina bertudung labuh tetapi menjerit-jerit tengah jalan dah tertutup mata dan hati mereka. Anjing-anjing nilah kilang fitnah. Pegilah mana-mana yg berkopiah dan bertudung labuh nilah yg menyalak menyebarkan fitnah. contoh altantuya, nfc, rosmah dan byk lagi lah. Mereka buat demi tuan mereka yg musuhi Allah dan Rasulnya spt Karpal Singh dan LKS anak beranak. Hamba Dajjal laknutullah tu lagi hebat beb, anak beranak makan duit korup dan meliwat jantan betina.

Sudir said...

Cayalah Horas!! Horas!! Horas!! Memang kena 10 bijik..

undsiege said...

Salam tuan blog.

Kupasan yang menarik, tahniah.

Saya sedang kumpulkan semua blogger BN dalam satu blog khas untuk rujukan semua. Blog/laman tuan telah disenaraikan. Sila beri pandangan tuan.

Bagi mana-mana tuan blog yang belum dihubungi, harap ziarah dan jika tidak tersenarai harap tinggalkan alamat url anda dalam ruangan "comment" untuk disenaraikan dalam daftar Pejuang Siber ini, terima kasih

http://malaywebarmy.blogspot.com/

Horas! Hulu Langat said...

Tn undsiege: Saya sokong apa yang tuan sedang usahakan. Ianya bakal memudahkan pembaca@pelayar internet mencari info2 yang disediakan oleh blogger-blogger pro-kerajaan.

Anonymous said...

Itu pun orang masih tak sedar diri lagi, semoga allah membuka mata dan hati mereka .