Wednesday, February 8, 2012

Kutuk Kerajaan Macam Nak Rak, Tapi Hantar Juga Anak Ke MRSM.


Inilah namanya cakap tak serupa bikin.

Selama ini tiada yang elok dan baik tentang kerajaan dimata sibangsat ini. Kerajaan dikutuknya pagi petang siang dan malam.

Kerajaan dan UMNO zalim kata Nizar.....

Kerajaan dan UMNO menindas rakyat kata Nizar......

Kerajaan dan UMNO menjahanamkan bangsa Melayu kata Nizar.....

Kerajaan dan UMNO tak ada jasa pada bangsa kata Nizar.....

Yang elok dan sempurna dimata sibangsat ni hanyalah DAP, PKR dan partinya sendiri.

Tapi dalam dok mengutuk, memaki hamun dan menghina kerajaan dan UMNO 24 jam sehari tu...rupanya Nizar pakat hantar anak dia belajar diinstitusi pendidikan yang diasaskan oleh UMNO.

Apa punya bangsat lah lu Nizar....






23 comments:

Anonymous said...

Macamana ketuanya macam tu jugakla pengikutnya

Nizar Mulut Longkang said...

Memalukan, jijik lagi meloyakan.

Manusia binatang macam nilah paling zalim yang PAS dan pakatan pelihara.

Bawa keluar anak hang dar MRSM sekarang juga kalau hang jenis manusia binatang yang ada maruah.

Buat malu PAS kepada UMNO saja.

Anonymous said...

Dia ni nak memang semua orang tak betul. Famili dia, mak bapak dia, dik beradik dia pon habis dia kasi gaduh. Tak caya tanyala orang Kg Air Itam Labu kat Tag Tualang tu

Anonymous said...

Orang orang PKR ni memang tak tau malu,demi kepentingan dan keuntungan diri sanggup terima subsidi kerajaan yang dicaci makinya.Kalau tak kira parti pun anak Nizar memang tak layak sebab dia anak orang SENANG...bekas MB dan masih YB.TAK LAYAK.KELUAR DARI MRSM.

Khalid Tak Gagap

Anonymous said...

aku ingatkan anak anak die ni belajo kat sekolah swasta luar negeri nun ...

rupanya belajo kat situ ...
bukann ke spatutnya mrsm tu untuk pelajar cerdik yg miskin ...???

pelajar cerdik yang kaye ..bole pegi laaa kesekolah sekolah elit harian lain .... ada banyak dalam malaysia ni ...sekolah elit harian ... antaranya sekolah kluster ... sekolah cemerlang ...atau sekolah bestari negeri ....

rupanya anta kat mrsm taipinggg ....
itu sekolah anak melayu yg miskin ....

tak suai untuk anak MB atau bekas MB .....

dia ni nak budget ...anta anak kat sana ... senang ...
lagipon agaknya dia ni berangan nak pegang pta chairman kat situ nanti kot ...??? maklum laaa ...senang berulang dgn bukit gantang ....

tak payah terok terok urus tusyen dan aktiviti koko anak tuu ...
kan dah senangggg ...>>>

rupanya harap jugak dia kat cikgu cikgu dalam mrsm tuuu ...

bangga jugak die ni... itu yg pegi twit kat kengkawan ... yg anak dia dapat form 4 kat mrsm ....


hehehehe .... klakor betol bila pikir pasal mamat sewel niiii ....

Anonymous said...

MALULAH WOI.....

Anonymous said...

Kenapa hantar keMRSM kenapa tidak sekolah Cina atak sekolah pondok yang dikelolakan PAS. Inilah manusia sombong kalau aku malu.

Inilah pemimpin yang tak tahu malu. Ramai lagi anak-anak yang memperjuangkan bangsa Melayu dan UMNO tak dapat masuk MRSM. Kenapa beri pada anak haram jadah ni.

Anonymous said...

Malunya.........

Anonymous said...

MMg dasar sial. Besok jadi mcm anak Mat Sabu. Bapak sebok maki seranah kerajaan jer, last2 anak dapat ilmu haram. Tu yg rumah terbakar cakap kerja polis

Anonymous said...

dah nama BINGAI kaki bodek dan cium@ JILAT BUNTUT DAPig BABI..DIA ni mana tau rasa malu....muka dah bertampal 2 meter kulit babi dah...ikut nasihat Nike AJIS..semua yang kerajaan bagi sapu..tapi hentam kutuk maki balik kerajaan...

Nok said...

ini lah manusia yg paling haprak dan hipokrit...dia mengutuk pemimpin2 umno dihadapan org2 cina tanpa rasa bersalah demi undi....dia dibantu oleh org melayu ketika belajar dulu...tapi skrg jadi pembelut pada melayu....memang sebelah emak dia talian dgn ketua kominis malaya ya itu chin Peng...dia sabo kontraktor2 melayu konon nya Pro Umno...

banyak perkara2 yg di buatnya yg menyentuh hati org2 melayu semasa dia MB dgn berkiblatkan DAP......tapi rancangan tuhan lebih baik....BN berjaya merampas kuasa....kalau tidak tak tahu lah apa nak jadi pada negeri Perak dan org melayu.....khasnya...

nah skrg dia hantar anak dia ke MRSM....?????????ini lah pemimpin yg haprak sekali.....di Perak.....cakap tak serupa bikin...

Anonymous said...

HARAMJADAH PUNYA MRSM.
HAMPA PILIH MACAM MANA.. HAAA..

ANAK AKU PUN TAK DAPAT MASUK MRSM,
ANAK AKU DAPAT 5A DALAM UPSR, TINGGAL DILUAR BANDAR, CUMA PENDAPATAN AKU RM 1500.00 SEBULAN.

BENGONG PUNYA MRSM.
YANG ADA KABEL, HAMPA SUMBAT.
ANAK-ANAK KAMI, HAMPA SEMUA BUAT TAK NAMPAK.

MRSM HARAMJADAH, CELAKA..
KONON HENDAK MEMBANTU ANAK NELAYAN, PETANI, PEKEBUN KECIL...
TAPI HAMPA PI BANTU NIZAR DERHAKA..

PORAH...
PORAH..

Anonymous said...

Nijar berok ni tengah antar bala tentera dia utk hasut pelajar MRSM kat Taiping tu la kot. Nnt dia lantik pulak dia dia jadi pengerusi PIBG MRSM Taiping dihasutnya mak bapa pelajar kat sane supaya sokong perjuangan ala berok2 dia tu.... memang haram jadah punye berok bernama Nijar ni. Ingatkan dia tu bukan bumiputera, rupenye nak juga antar anak dia ke sekolah yg bantu kaum melayu (tak ke rasis tu nijar berok oooiii???).....

Anonymous said...

Kalau jumpa dia nie di mana2 saja....kahak kan saja kat muka dia.

Anonymous said...

Jangan ! sampai MRSM Taiping jadi lubok Pas naaa....dah banyak terjadi...habis termakan hasutan puak puak Pas.

Anonymous said...

kpd ANON February 8, 2012 8:23 PM,

toksah frust lah. Patut hang bersyukur tak dapat. kalau tak silap haribulan anak hang hanyut, atau kena raging (tu pun klu bkn dia jd kaki raging lah).

Sekolah biasa pun blh cemerlang juga.Lps PMR blh cuba lagi. Klau tak dapat pun, tak perlu havoc. Nurmadihah bljr dlm pondok buruk pun SPM 17A. Yg penting anak kita rajin belajar... jgn jadi mcm pembangkang, krajaan semua tak korup, smua tak guna. alih2 depa juga dok rebut. muka tak malu

Anonymous said...

ermm...sy salah sorang pemuda umno bhgn sg petani. nk komen skit. ye btol apa saudara tulis tu. tp kalau nak kondem org tu, jgn guna bahasa kesat. nmpk mcm kita terdesak sgt.sbb bahasa tu jiwa bangsa kita. juz write up la yg dia pon pkai kemudahan kerajaan bn jugak ke. bru nmpk pro skit. salamzzz

Horas! Hulu Langat said...

Anon 2:15 - Terima kasih atas peringatan & nasihat sdra.

Anonymous said...

sewaktu taklimat...seb baek si nizor lambey tu tak naek pentas...sambel lambey2 teros rampas mekopon...pastu bagi tazkirah politik kat semua ibubapa yg hadir...penoh ngan maki hamun kerajaan zalim dan tak betol segala...bai bai bai

Anonymous said...

CIKGU SANA PERIKSA BETUL2 ANAK SINIZAR LAMBAI NIE.MANA TAU KOT2 DIA ADA BAWA LILIN KOT KAT MRSM TU...

Anonymous said...

nilaa masalahnya semua yg jd pembangkang kutuk kerajaan kaw kaw tak ingat..tapi anak pinak semua suruh keje gomen nak keje kat putrajaya dulu semua ckp membazir buat putrajaya.....nak juga masuk sekolah gomen...mental problem semua ni ..inilah dinamakan tak sedar diri...

Anonymous said...

biasalaaa.... kata kata standard yang dia orang bagi ialah "duit rakyat"

Anonymous said...

KERAJAAN ADALAH UMNO DAN
UMNO ADALAH KERAJAAN


FIRMAN TUHAN

- UULA IKA LAHUMUL UMNO ... -