Monday, February 20, 2012

Ulasan Hebat Dari Pakar Ekonomi Terhebat..



Subsidi akan dikurangkan pada tahun 2012 katanya....

Sekarang dah nak masuk bulan Mac 2012...tak kurang pun?






8 comments:

Anonymous said...

Biasa la bro, pemimpin2 Pakhatan Rakyat mmg hebat2 belake. Setakat nak jadi pakar ekonomi, pakar nuklear, pakar keselamatan antarabangsa, pakar pertahanan, pakar sains, pakar perubatan atau pakar apa sekalipun...kacang jer kat depa.

Anonymous said...

yup...aku setuju ngan anon kat atas. Tengok jer si fuziah saleh, tetiba jer bole jadi pakar nuklear yg teramat hebat di pahang.

Hussain Al-Bakri said...

Kalaulah John M Keynes masih hidup dan dia dengar ulasan Mahfuz ini, pasti dia akan ternganga kekaguman :)

Otak geliga said...

IMF mungkin akan bankrap jika "dia" dpt menyumbangkan ilmu yg "dia" ada pd seluruh dunia......aku "KAGUM" MAS ada ramai pemimpin pembangkang yg hebat menyampaikan hujah HAPRAK!

biarrkan je la, dia bukan sedar apa yg dicakapkan.....mulut bergerak sendiri tanpa kawalan otak.....biarkanlah

Anonymous said...

poyo betol Mahpuz ni,..tapi poyo Mat Sabun tetap yang terunggul.

Lan said...

Apa masalah korang?

Jgn jadi bodoh, yb mahfuz bukan mengulas atas kapasiti pakar ekonomi...tapi atas kapasiti wakil rakyat! wakil kepada rakyat yg ditindas oleh umngok!!..

Korang elok jadi lembu kak ijat. Mana tau nanti boleh duduk kondo juta2 yg kak ijat beli tu.

Anonymous said...

komen2 yg pro umno/bn memang baik sedap gaya bahasa, lawak pun ada tp sedap di baca TAPI bila puak PR komen, terasa nak termuntah, bahasa kasar, maki sana sini......

NUR FALIN said...

allo..kamu kata komen penyokong PR nak termuntah bace??aik koamu x bce plak komen pro bn/umno..sampai ad komen jilat bont.. lah..babi..pegi mampuh..e2 ke kamu kata komen pro bn bek..sama je