Wednesday, July 27, 2011

6 Jenis Perangai Buruk Yang Ada Pada Kebanyakan Pemimpin PAS.



Samada kita perasan atau tidak, 5 jenis perangai buruk dibawah ini memang amat sebati dengan kebanyakan pemimpin-pemimpin PAS. Tidak kira pemimpin dari peringkat yang mana, kebanyakan dari mereka memang memilikinya.

Mari kita lihat jenis-jenis perangai buruk berkeenaan, yang jika tidak dimiliki menjadikan diri kebanyakan pemimpin PAS tidak sempurna.
1. Kebanyakan pemimpin PAS hampir tak dapat mengawal nafsu seks. Nafsu syahwat mereka sentiasa membuak-buak bak kambing randuk. Jika tidak masakan ada yang kantoi kerana mencabul kanak-kanak perempuan yang masih kecil.  
Ada juga yang tanpa belas kasihan memaksa isteri memenuhi nafsu syahwatnya sedangkan si isteri pada masa itu mengalami bisul yang mengening-ngening berdenyut. Yang sampai kantoi berkhalwat dengan dengan isteri orang tak usah ceritalah...berderet. 
2. Kebanyakan pemimpin PAS mempunyai perangai suka menipu. Daripada setinggi-tinggi pemimpin hinggalah yang yang paling rendah...memang kuat menipu.  
Mereka cukup mahir melakukan penipuan. Yang anehnya mereka seolah-olah tidak ada rasa malu dan tetap akan menipu walaupun tahu penipuan mereka akan dapat dikantoikan dengan mudah. 
3. Kebanyakan pemimpin PAS cukup gemar membuat fitnah. Ini pun sama, Daripada setinggi-tinggi pemimpin hinggalah yang yang paling rendah... memang kuat membuat fitnah.  
Sebut saja apa jenis fitnah, pasti mereka pernah melakukannya. Bahkan sampai ada yang pernah membuat fitnah kononnya Tun Mahathir menonton video lucah dengan cucunya. 
4. Kebanyakan pemimpin PAS begitu petah memaki hamun. Lihat sahaja pada ceramah-ceramah mereka. Pasti akan ada diselit atau dihamburkan kata-kata memaki hamun pada sesiapa yang menjadi musuh politik mereka. 
Mereka juga tidak akan teragak-agak untuk memaki hamun rakan mereka sendiri sekiranya ada yang berani meninggalkan perjuangan sesat mereka. 
5. Kebanyakan pemimpin PAS amat mahir memutar belit. Mereka sanggup memutar belit apa saja asalkan boleh membawa keuntungan pada mereka. Hari ini mereka cakap lain, esoknya mereka dengan selamba boleh cakap lain pula. 
Yang paling mereka gemar lakukan adalah memutar belit fakta sejarah. Bahkan sampai kesatu tahap, mereka juga sanggup hingga memutar belit ayat-ayat Al-Quran tanpa rasa bersalah. 
6. Kebanyakan pemimpin PAS adalah gila kuasa. Mereka sanggup lakukan apa saja asalkan dapat walaupun hanya sedikit kuasa. Mereka sanggup ketepikan kepentingan agama dan bangsa sendiri dan mengutamakan kepentingan kaum lain.

Mereka juga sanggup menjadikan saudara yang seagama dan sebangsa mereka sendiri sebagai musuh dan mengangkat pihak lain yang sepatutnya dijadikan musuh sebagai sahabat sejati sehidup semati.

Kerana gila kuasa jugalah sampai ada yang masih mahu memegang jawatan walaupun sudah tidak berupaya dan memakai lampin pakai buang.

Jika ada pencacai PAS yang ingin menjadi pemimpin dalam parti mereka, 6 perangai buruk diatas perlu ada dalam diri mereka. Jika masih kurang maka perlulah diasah sampai berkilat.

Jika tak ada, maka tak layaklah pencacai jadi pemimpin dalam PAS. Kalau jadi juga, maka dia akan jadi pemimpin yang tak ada kualiti, tak hebat dan tak boleh pergi jauh. Tapi kebanyakan pencacai PAS jika kita lihat memang memilikinya.

Kesimpulannya, jika ingat pasal kesukaran untuk mengawal nafsu seks, suka menipu, membuat fitnah, memaki hamun, memutar belit dan gila kuasa...ingatlah pada pemimpin PAS.

Keakraban pemimpin PAS dengan 6 jenis perangai buruk berkenaan umpama akrabnya kentut dengan tahi...khhhaaakkk pptttuihhhhhhh....!!!!

Jika rakan-rakan pembaca sekalian nampak jenis-jenis nafsu lain yang Horas! tak nampak, bolehlah  sambung diruang komen.



7 comments:

akuler said...

bro horas! tambah satu lagi, suka menghina dn mengaibkn orang lain. Mcm dia jer yg sempurna dn takder cacat cela.

Anonymous said...

suka jilat juboq DAP...

Anonymous said...

gua nak tambah gi satu. Suka mencarut macam Azli Taliban yg celaka tuh.

Anonymous said...

Teruskan mengumpat dan buat fitnah. Makin hampir dgn bulan Ramadan, makin kuat gerombolan sekular buat fitnah. Inilah hasilnya berkiblatkan Yahudi laknatullah.

sukutiga said...

Yg berkiblatkan yahudi tu Anwar Ibrahim yg jadi junjungan & kesayangan PAS. Takyah la nak tuduh2 orang lain sekular la, sokong yahudi la.

Cermin diri puak jumud tu sendiri dulu.

Anonymous said...

Sebelum PRU 2008 bila kita pergi ceramah pembangkang kita terpengaruh dengan cerita mereka tentang pemimpin BN. Tetapi selepas PR berkuasa di Selangor ternyata mereka lebih teruk daripada UMNO. Cakap tak serupa bikin. Pengalaman berjumpa Wakil Rakyat BN mereka lebih bersikap diplomasi, tidak menyalahkan PAS dan mudah beri bantuan. Berbeza dengan wakil Rakyat PAS sikit2 salahkan UMNO. Mereka bersikap ego dan rasa mereka saja yang betul.

Horas! said...

Anon 8.25 : Aikkk! Tak perasan ke yang suka buat fitnah, mengumpat dam memuja-muja yahudi tu pemimpin kamu sendiri?

Anon 10.37 : Itu memang sikap wakil2 rakyat PAS dan PKR. Suka menyalahkan UMNO. Tujuannya bukan apa...sekadar nak menutup kelemahan parti sendiri yang cakap tak serupa bikin. Yang tak mamputunaikan janji-janji yang pernah dibuat pada rakyat masa PRU12 dahulu.