Saturday, July 9, 2011

Anwar Cedera Kerana Dibelasah Pencacai Sendiri?



Anwar Ibrahim Al-Jub kini sedang menerima rawatan di Pantai Medical Centre akibat kecederaan yang dialaminya. Peliwat dan penzina tua berkenaan khabarnya akan menjalani ujian "CT Scan". Tak tahulah harapannya untuk hidup masih tinggi atau sudah senipis kulit bawang.

Ada beberapa versi dan cerita berkaitan punca kecederaan Anwar. Menurut Nurul Izzah, papanya mengalami kecederaan akibat terjatuh ketika sedang ghairah mengapi-apikan pencacainya untuk terus berdemonstrasi.

Menurut pencacai totok pula, Anwar mengalami kecederaan kerana ditumbuk oleh pasukan keselamatan. Entah mana satu yang betul pun Horas! pun tak tahu. Maklumlah, Nurul Izzah amat kuat menipu. Pencacai totok pun begitu juga...kuat menipu dan membelit.

Tapi mengikut firasat Horas!, Anwar bukan cedera kerana terjatuh atau pun kerana dibelasah polis. Anwar sebenarnya cedera kerana dibalun oleh pencacainya sendiri. 

Tidak mustahil ketika sama-sama berdemonstrasi dan bersesak-sesak berdiri rapat bersama pencacainya, Anwar tiba-tiba tidak dapat menahan nafsu gaynya yang meluap-luap. 

Maklumlah, apabila sudah berdiri rapat-rapat...mungkin ada punggung-punggung yang secara tidak sengaja telah bergesel dengan anunya dan seterusnya menyebabkan beliau jadi berahi. Dan akibat berahi yang tidak tertahan, Anwar mungkin telah meraba dan meramas punggung salah seorang lelaki yang berada disampingnya.

Oleh kerana terkejut yang amat sangat akibat punggungnya diramas, lelaki yang menjadi mangsa Anwar telah melepaskan penumbuk sulung yang padu kekepala Anwar yang menyebabkan gay tua itu rebah disitu juga. Untuk cover line, maka terpaksalah Nurul Izzah dan pencacai mereka-reka cerita tentang punca kecederaan Anwar.

Kah...kah...kah...kah...kah...kah...kah...kah!!! itulah firasat nakal Horas!



4 comments:

Anonymous said...

muahahahaha..x mustahil gak tu bro. Gesel2 punya pasal,..trus membuak nafsu seks luar tabii tua kutuk tuh. Kimak punya nuar juburi..cukup pandai berlakon.

Anonymous said...

ni lah blogger letak akal kat kaki...

Anonymous said...

Hahahaha.... Inilah agaknya kali pertama dalam hidup aku..., aku ketawa tenguk orang sedang sakit...! Pelakun terhebat abad ini sedang khusyuk menghayati watak..!

Belakun mati lagi baik, beb..!!

Horas! said...

Anon 7.10 : anwar memang calaka bro. Kalau pasal berlakon sakit, serah saja kat dia...memang real dia buat.

Anon 7.28 : suka hati hanglah nak kata aku letak akal kat mana. Asalkan jangan kata letak kat kepala punai sudah. Kalau letak kat situ...jantan betina ditibainya. Contoh : anwar ibrahim...kah kah kah

Anon 7.29 : berlakon mati? Sampai kiamat anwar takkan berani. Buatnya tengah berlakon mati...sekali mati betul2... naya wooo. Dosa meliwat pun tak tercover lg..tu belum campur dengan dosa zina.