Tuesday, July 19, 2011

Bila Kubur Puak PAS Diziarah DAP Harbi.



Khawarij PAS selalu kata DAP makin faham Islam selepas berkawan rapat dengan mereka. Kata khawarij PAS, pemimpin-pemimpin DAP dah boleh baca Quran semenjak berguru dengan mereka. Walau pun kita semua tahu itu hanya temberang PAS, tapi mereka tetap bermati-matian mempertahankannya.

Jangan ada mana-mana pemimpin UMNO yang berani cuba nak pertikai bila DAP harbi baca ayat Al-Quran atau Hadis, tak bertangguh khawarij PAS sanggup menyinsing lengan jubah bertegang urat leher mempertahankannya.

Hasilnya sekarang, DAP harbi makin berani. Tengok apa jadi bila Datuk Satim Diman pertikai bila si muka gampang dari Sekinchan sesuka hati dia petik Hadis untuk kepentingan hujah politik. Maharaja Teng yang separti dengan si muka gampang jadi murka dan halau Datuk Satim keluar Dewan. 

Bayangkan besar atau tidak musibah yang dibawa oleh khawarij PAS hinggakan orang kafir sekarang sudah berani marahkan orang Islam yang mempertahankan agama sendiri dari sewenang-wenangnya dipergunakan si kafir untuk kepentingan politik.

Satu hari nanti kita jangan terkejut kalau kubur puak-puak khawarij PAS diziahari rakan kafir harbi kesayangan mereka dari DAP dan diperlakukan macam gambar diatas. 

Selepas sedekahkan Al-Fatihah (maklumlah depa dah pandai baca Quran) bolehlah kafir DAP pacakkan lilin untuk terangkan kubur puak PAS. Buah-buahan pun bolehlah diletakkan sekali untuk dijadikan makanan roh puak PAS yang kelaparan.



3 comments:

tansrimat said...

Pelik tengok betapa bodoh orang PAS sekarang. Rupanya sampai jauh ni depa sanggup pergi untuk kuasa.

Tapi orang Melayu-Islam Malaysia melihat. Pengundi Melayu yang sokong PAS bukan semua totok PAS, ramai yang atas pagar, sokong ikut tajuk, ramai juga ahli umno yg tak minat paklah-kj.

kali ni PAS bungkus saya rasa. bila dah melingkup nanti tengok DAP bagi muka ke tidak.

Nizar bekas MB ketulahan jadi sewel sebab derhaka

Horas! said...

tansrimat:

Klu dah melingkup & dah tak boleh mendatangkan hasil...tak ada siapa yang nak lagi dah. PAS perasan dia kuat sangat semenjak bersatu dgn DAP & PKR. Dia fikir ahli2 dia saja yg bagi sokongan...dia tak nampak peranan pengundi yg bukan ahli PAS...yg bila2 masa boleh beralih undi.

Nampaknya dapat sedikit kuasa dah cukup untuk melalaikan & melekakan PAS.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Salam sahabat,
Terima kasih atas pautan. Blog sahabat juga telah saya pautkan.