Friday, July 22, 2011

Mat Sabu Dah Pun Kantoi. Mari Kita Tengok Apa Kata Pencacai PAS Berotak Tahi.



Timbalan Presiden PAS yang baru telah pun memberi aib kepada parti Islam berkenaan apabila berjaya dikantoikan tegak-tegak kerana membuat cerita menipu kononnya dia sampai cedera tak mampu berjalan kerana dilanggar dengan sengaja oleh pihak polis.

Video yang merakamkan kejadian sebenar telah pun dikeluarkan dan Mat Sabu tak boleh kata apa-apa lagi. 

Mungkin sekarang Mat Sabu tengah menghitung untung nasib dan karier politiknya kerana pihak PDRM sedang menimbang untuk mengambil tindakan undang-undang atas fitnah yang dibuatnya kepada pihak polis.

Kita biarkan Mat Sabu dengan untung nasibnya. Sekarang kita cuba tengok apa kata pencacai bawahan PAS tentang video yang berjaya mengantoikan pemimpin mereka. 

Dibawah Horas! petik antara komen 'bijak' pencacai berotak tahi di beberapa ruang forum maya yang pro Pakatan Haprak.
"Tu semua bukti yg sengaja diada2kan APCO,...jangan sesekali terpedaya dgn mainan polis yg jadi anjing APCO".

"Sah itu bukan Mat Sabu!! Mat Sabu badannya lagi berisi...yg dok atas motor tu nampak slim. Ni la kerja upco yahudi".

"cam kat dalam pulapol je. he he he kantoi".

"perlanggaran secara mengejut?divider terlanggar diri sendiri? oooo ada nota..divider ngaku memang dia yang suruh mat sabu langgar dia? mcm bodokan...but this is exactly what you amengok do..".

"cctv dah tau dah tempat tu akan berlaku kejadian 'mat sabu' dilanggar divider... kehkehkeh.. siap boleh cover dengan pajero lagi tu masa 'mat sabu' ditimpa divider.. kehkehkeh".

"Saya tak percaya. hanya formaliti sahaja. Cucu saya saya tak tahulah, tapi by that time, BN dah jadi arwah, tinggal kesan, itupun dalam zoo oooopss muzium".

"Polis tak payah betulkan apa yang dah rosak kerana menjadi kuli amNO... Semakin dibetulkan semakin nampak jelas penipuan...sekarang zaman cyber...berlambak jawapan ada kat u-tiub...".
"Dan mengikut kaedah qias oleh fatwa sahibul samaah tuan guru haji mahathir.... Mat sabu melanggar diri nya sendiri.....".
"Kalau polis yg bercakap.10 polis bercakap 11 aku tak percaya".

"Polis mana la yang berlakon jadi 'mat sabu' tu? La ni ramai polis yang berbadan macam 'mat sabu'..".
Banyak lagi sebenarnya komen-komen pencacai PAS yang Horas! boleh letak kat sini. Tapi cukuplah setakat yang ada ni dulu.

Apa perasan rakan-rakan pembaca sekalian bila membaca komen-komen bijak puak pencacai diatas? Marah?...sakit hati?...bengang?...meluat?....

Jangan begitu. Maafkanlah kebodohan mereka. Mereka dalam keadaan amat terdesak untuk membela Mat Sabu. Dalam keadaan terdesak begitu, apa pun boleh mereka cakap asalkan boleh cover line Timbalan Presiden yang memalukan parti.

Bekas Timbalan presiden yang dijatuhkan sendiri oleh puak PAS ketika ini mungkin tengah tersenyum sinis melihat video yang benar-benar mengantoikan Mat Sabu dan memalukan PAS.

Kepada pencacai PAS...bersabarlah. Jangan diturutkan hati yang rawan dan kecewa. Terimalah hakikat Timbalan Presiden anda sekalian memang benar-benar seorang penipu tegar.



Kah..! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...! kah...!



4 comments:

Anonymous said...

Mat sabu dan para pengikut mereka sama sahaja! kepala mereka dilutut dimana letaknya otak mereka.

Sebab itu puak puak ini tak kira pemimpin atau bukan, cara mereka bercakap, bertindak, sama sahaja , sebab kepala mereka terletak rendah dilutut

Anonymous said...

itulah sebab bila jatuh kepala lutut nya cedera ianya cedera parah kerana otak dia kat lutut...ha ha ha

Horas! said...

Hahaha..suatu hari nanti otak puak-puak PAS akan turun pulak ketumit. Tanda-tandanya dah ada.

Anonymous said...

Saya pon tak percaya bahawa Mat Sabu yang naik motor tu. Org lain tu yang berlakon untuk kenakan Mat Sabu. Sebenarnya Mat Sabu memang jatuh dilanggar kereta. Tapi dia tak nak bagi tau kerann dia dah slow talk dengan pemandu kereta tu nak buat dating nanti. Dia minat sangat dengan pemandu kereta tu kerana pemandu tersebut namanya NORMAH. Naya Normah ni bakal jadi girl friend Mat Sabu ke... yang peliknya semuanya NORMAH.....