Saturday, July 23, 2011

Video: Perusuh Ganas Tak Stabil Emosi Yang Dipuja-Puji Khawarij Pas.



Kesian mamat tu, sampai terpejam-pejam mata nak mengingat skrip yang diberi oleh PAS masa berceramah. Nampak sangat dia dipaksa dan dipujuk untuk bercakap.

Bila dah ikut skrip sambil dihulurkan sampul surat yang ada isi, faham-faham sajalah...tentulah semua cerita yang disampaikan memihak kepada PAS dan gangnya dalam Pakatan Haprak..

Sebenarnya dia sendiri pun tak tahu apa tujuan rusuhan BERSIH 2.0 tempohari dianjurkan. Mati-mati mamat tu ingat yang dia pergi berjuang untuk menegakkan kalimah 'LA ILAH HAILLALLAH'. Itulah yang diulang-ulangnya.

Ramai perusuh-perusuh yang tak tahu apa sebenarnya tujuan BERSIH 2.0 diadakan. Mereka ditipu hidup-hidup oleh pemimpin-pemimpin Pakatan Haprak dikawasan mereka kononnya perhimpunan haram itu diadakan bagi menegakkan agama Islam. Lihat disini.

Mereka tidak tahu yang sebenarnya Ambiga dan pemimpin Pakatan Haprak menganjurkan rusuhan berkenaan adalah dengan niat untuk menimbulkan keadaan huru hara dalam negara dan dengan tujuan untuk memburukkan Malaysia dimata dunia.

Berbalik semula pada hero ciptaan puak PAS diatas, Horas! tengok emosi mamat ni pun tak berapa stabil. Kadang-kadang sampai ketahap dia cuba memaksa dirinya untuk menangis. Nampak sangat sikap berpura-puranya.

Lagi satu, orang yang sedang menipu, cakapnya memang selalu tersangkut-sangkut macam mamat tu.

Rakan blogger, bro RBF ada mengulas secara ringkas tapi padat tentang mamat diatas. Saudara-saudara pembaca sekalian boleh membacanya disini.



2 comments:

Anonymous said...

Biasalah bro, baik PAS, DAP atau PKR sama saja semuanya. Suka mengangkat penjenayah jadi hero. Tengok la sebelun ni...kugan diangkat hero, beng hock pun sama.

Nak jadi hero pada Pakatan Rosak buakn susah...lawan polis...buat jenayah...pastu mengadu kat Pakatan Rosak...kompem diangkat sebagai hero.

Anonymous said...

Tak usah ler bercerita pasal nak menegakkan kalimah Allah. Braper ratus ribu org lain yang susah pasal tindakan gerombalan perusuh tak mau pulak mamat tu fikir.