Friday, August 5, 2011

Kantoi Tidur Bersama Lelaki Indon Didalam Bilik. Bob Lokman Nak Salahkan Siapa?



Nampaknya jerit dan pekik lolong puak khawarij PAS kononnya mereka akan menjadikan masyarakat lebih beriman dan bertakwa jika mereka diberi kuasa untuk mentadbir dan memerintah setakat janji-janji kosong saja.

Yang nyata, apa yang kita nampak...Islam dan umatnya jadi makin lintang pukang dan tidak terurus semenjak mereka dapat berkongsi sedikit kuasa mentadbir Selangor bersama DAP dan PKR.

Horas! petik apa yang dilaporkan oleh Harian Metro pasal remaja perempuan yang kantoi tidur bersama mamat indon didalam biliknya.
Ibu terkejut pemuda tidur bersama anak gadis
KUALA LUMPUR 4 Ogos - Seorang ibu tunggal terkejut apabila menemui seorang pemuda dalam bilik tidur anak gadisnya yang berusia 14 tahun semasa mahu mengejutkan anaknya itu bangun bersahur, awal pagi semalam. 
Wanita berusia 32 tahun yang bekerja sebagai tukang cuci itu tinggal bersama tiga anaknya termasuk anak sulungnya itu di rumah mereka di Hulu Langat dekat sini. 
Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab. Rashid Ab. Wahab berkata, pada pukul 5 pagi semalam, wanita itu masuk ke bilik tidur anak gadisnya itu untuk mengejutnya supaya bangun bersahur. 
"Dia bagaimanapun terkejut apabila melihat ada seorang pemuda tidur bersama anaknya dan apabila ditanya, suspek mengaku sebagai teman lelaki anak gadisnya. 
"Suspek warga Indonesia berusia 21 tahun itu juga mengaku melakukan hubungan seks dengan pelajar tingkatan dua tersebut," katanya ketika dihubungi di sini hari ini. 
Ab. Rashid berkata, suspek yang bekerja sebagai pelayan restoran dipercayai memasuki bilik gadis terbabit semasa ahli keluarga lain sudah tidur. 
Katanya, suspek bagaimanapun tertidur keletihan sehingga tidak sedar ibu kekasihnya memasuki bilik untuk membangunkan anaknya bersahur. 
Beliau berkata, kejadian itu kemudian dilaporkan oleh wanita terbabit kepada polis pada hari sama dan kes itu kini disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan iaitu rogol memandangkan anak mangsa masih di bawah umur.
Katanya, remaja terbabit sudah dihantar menjalani pemeriksaan di hospital dan polis sudah mengenal pasti suspek.
Bayangkan kalau kejadian itu berlaku di negeri-negeri yang ditadbir UMNO, pasti puak khawarij PAS akan menjerit-jerit menuduh UMNO sengaja membiarkan  perkara mungkar seperti itu berlaku.

Akan mereka canang keseluruh ceruk rantau kononnya selagi mana UMNO memerintah, selagi itulah kemungkaran akan berlaku dimana-mana.

Tapi bila berlaku dinegeri yang mereka ada kuasa, mereka akan berdiam diri saja. Dan kalau boleh kemungkaran yang berlaku itu akan cuba mereka sorokkan didalam jubah mereka yang labuh-labuh. 

Jangan lupa, Bob Lokman dulu pernah menyalahkan kerajaan (UMNO), apabila anak dan dirinya sendiri jauh dari agama. Dia langsung tidak mahu menyalahkan dirinya yang gagal mendidik anak-anaknya sendiri. Pemimpin dan juak-juak PAS pula bersetuju 100% dengan apa yang dia katakan.

Jadi sekarang, dalam hal remaja perempuan yang bawa mamat indon tidur dalam biliknya itu, maka kita semua bolehlah meletakkan kesalahan pada PAS. Tak gitu?

Didalam dunia ini, pasal cakap tak serupa bikin, membohong dan memfitnah...tak ada mana-mana parti politik yang boleh lawan PAS. 



10 comments:

Anonymous said...

Elok kamu periksa latar belakang keluarga tu. Biasanya yang buruk laku cenggitu anak2 ahli UMNO totok yang dibesarkan dalam persekitaran Yahudi dan Sekular.

Anonymous said...

Jgn trkejut kalau kes2 begini makin banyak muncul skrg. maklumlah arak pun dah dijual merata-rata. Tak mustahil budak tu & mat indon tu minum arak terlebih dulu.

Bila dah mabuk....langsung terlanjur. HamPAS harus bertanggungjawab dlm hal ini.

Anonymous said...

Woiiii anon 2.16 yang bangang. Sedap jer mulut iblis ko tu bercakap. Pemimpin2 pas yang kantoi berzina dengan bini orang tu pulak apa cer? Dasar lahanat!

Anonymous said...

anon 2.16 memang bangang pun..kalu anak dara dia buat maksiat pn dia akan salahkan org lain yang salah.. Dasar hamPAS...

hangkedee said...

Dasar perjuangan Hampas telah menyimpang sesat,tak ada telor takut kepada Dapig.Wahai juak juak hampas hangpa BUTA KE?atau buat buat buta!!!

Anonymous said...

Kalau bob lokman baca ni, mesti dia terkedu tak tahu nak jawab apa. Terpaksalah dia rujuk dengan otai2 PAS yg lebih bijak memutar belit tuk kasi jawapan.

Sama2 kita doakan agar2 juak PAS insaf & bertaubat suatu hari nanti.

Anonymous said...

Ini lah yang di takuti bila sa2 orang itu mengaku yang dia lebeh islamic dari orang lain. Ada *kuasa*
pula tu untok mengkafirkan orang lain. Orang lain semua nya tidak betul....hanya dia saja yang betul.
Ini lah yang orang2 PAS lakukan...
dalam perkara2 yang di sebutkan di atas. Lupa diri yang mereka (orang2 PAS) juga hamba....macam orang lain.
Cakap saja yang lebeh tapi ...buat ...tak ada.

Anonymous said...

tgk ajelah bila aljuburit meliwat / berzina, umno disalahkan!

Anonymous said...

tak nak cakap byk lah bulan ouasa ni,cuma aku nak kata pru ke 13 pas pkr hancur lebur..mampos macam ayam kena sembelih.dap menang besar dikalangan cina..pas pk r telor dan pepet semua hilang..malu besar...dilaknat allah.hilang kuasa dan paling pedih sekali ajis dan hadi kalah semua bahagian.

Anonymous said...

bagi pas - penzinaan antara mat sabu dan normah adalah halal.