Thursday, February 2, 2012

Panas! 4 Soalan Maut Puak PAS Kepada Anwar.



Nampaknya tahap kepercayaan pengikut-pengikut puak Pakatan Haprak terutamanya dari PAS kepada makhluk yang ditabalkan oleh Badrul Amin tiga suku sebagai bakal Al-Imam Mahdi ini sudah semakin merudum.

Mereka sudah semakin berani mempertikaikan kredibiliti dan kebolehpercayaan kepada Anwar Ibrahim.

Atau dalam bahasa mudahnya...mereka sudah semakin sangsi dengan ketua pembangkang berkenaan.

Berikut adalah 4 soalan panas yang diajukan oleh puak PAS kepada Anwar Ibrahim yang Horas! petik dalam salah satu artikel dari tranungkite.net. Sumber boleh klik disini.
Perkara2 syubhat yg perlukan penjelasan : 
1. Keterlibatan anda didalam penerbitan buku “Building Moderate Muslim” oleh RAND. Adakah anda berfahaman liberalime/Islam sederhana? 
2. Mengapa anda dijemput/memilih mengajar di Georgetown University? Ini apa yg saya dapat di Wikipedia
.Newsweek, however, rated Georgetown among its top "Gay-Friendly Schools" in 2010.[119] In 2011, College Magazine ranked Georgetown as the tenth most hipster U.S. college,[120] while People for the Ethical Treatment of Animals considered it the third mostvegan friendly small U.S. school.[121] 
3. Kenapa Anda terlalu kerap ke USA atau terlibat dgn media USA? Allahyarham Fadzil Noor/ Lim KS yg pernah manjadi ketua pembangkang pun jarang melakukan demikian. 
4. Keterlibatan anda sebagai pembangkang hampir 14 tahun tidak menampakkan kekayaan anda tergugat berbanding dgn pemimpin pembangkang yg lain. Dari manakah sumber keewngan anda?
Kepada Anwar, anda telah membuktikan punai anda memang besar dan bagak. Jadi buktikan juga bahawa anda turut memiliki jiwa yang besar untuk menjawab 4 soalan diatas.

Jawab Anwar...jangan tak jawab.

Horas! : Wow! selama ini Anwar dijemput mengajar di universiti mesra GAY rupanya. Kantoi lagi bebb...kah...!kah...!kah...!kah...!kah...! 

2 comments:

Anonymous said...

Sampai mati pak nuar takkan jawab soalan2 tuh.

Anonymous said...

Mana plakkk, ini anwar jawab la ni ;-
pukimak tranungkite telah dibeli oleh UMNO, sebab itulah dia bertanya soalan tersebut kpd saya.