Sunday, February 26, 2012

Wajib Baca: Soal Jawab Masalah Agama Bersama Ustaz *****.


Soalan : Assalamualaikum ustaz, saya seorang wanita yang telah berkahwin. Diawal perkahwinan sehinggalah saya dan suami dikurniakan cahaya mata, Alhamdulillah...hidup kami sekeluarga cukup bahagia. Kasih sayang suami kepada saya dan anak-anak melimpah ruah.

Tapi langit tidak selalunya cerah. Kebahagian yang saya harapkan tidak berkekalan apabila suami saya mula berubah sikap. Rumah tangga yang telah sekian lama kami bina mula berantakan. Kebelakangan ini suami saya sering marah-marah dan ada kalanya, kerana tidak dapat mengawal marahnya, saya dipukul. 

Saya sudah cuba berbincang dengan suami berkaitan masalah rumahtangga yang timbul ini, tapi nampaknya keadaan masih tidah berubah.

Tolonglah saya ustaz, saya amat tertekan dengan keadaan ini.

Isteri Teraniaya, P**** 




Ustaz ****: Wa'alaikumsalam. Saya amat bersimpati dengan dugaan yang puan hadapi. Bersabar dan percayalah, setiap masalah itu ada jalan penyelesaiannya dengan izin Allah.

Saya akan ke negeri P**** pada ****** haribulan. Saya akan menginap dihotel ******. Puan boleh berjumpa dengan saya dibilik bernombor ****. Sebaik-baiknya puan datanglah kebilik saya tanpa ditemani suami sekitar pukul 2 pagi. InsyaAllah saya akan cuba membantu menyelesaikan masalah yang puan hadapi didalam bilik itu.


Horas!: Soal jawab diatas hanyalah imaginasi nakal Horas!. Tiada kena mengena dengan yang masih hidup ataupun yang telah mati. Sekian, terima kasih. :)


kredit foto: suraubpj




8 comments:

Anonymous said...

no kemen...muahahahaha. Aku mcm kenal lak saper ustad tu.

Anonymous said...

wakakakakaka....lawak sioottt!

Anonymous said...

KALAU SURUH DATANG BILIK HOTEL PUKUL 2 PAGI TU ....USTAD APA EK? ITU BUKAN USTAD TAPI KITA PANGGIL BASTARD.PADA BINI2 ORANG JANGAN SESEKALI MENGADU HAL RUMAHTANGGA PADAORANG LAIN.USTAD TU APA LAGI SERONOKLAH ...CRY ON MY SHOULDER LAH JAWABNYA.TAKKAN TAK ADA SEDARA MARA YANG BOLEH BANTU WHY HAVE YOU GOT TO SEE THE USTAD AT 2am....

Anonymous said...

KEHKEHKEH KAUNSELING DLM KELAMBU TU BROO. UPAH PUN LUMAYAN

Horas! said...

Jep, ini kaunseling versi special. Segala masalah dijamin selesai sebelum siang :)

Anonymous said...

Aku race ustad ini suka jilat apam le..semacm je muke dia

Anonymous said...

Ni jwpn dari sorang ostad paling tak senonoh wa penah baca. Cam haram...huhu....

Anonymous said...

Inilah species OSTARD BASTARD yang RETARD .... Otak bergelumang dgn imaginasi PANTARD yg masih KETARD ...

Syabas PKR krn memperjuangkan isu hak asasi (bab kebebasan individu) utk membolehkan semua orang mempunyai hak utk mengira bulu ...